De Euromast is meer dan enkel een locatie voor prachtige uitzichten over Rotterdam. Bovendien, is er een echte ‘thrill experience‘ geïntroduceerd bij de Euroscoop. Deze attractie biedt je een 360-graden blik op de stad en de omgeving. Daarbij, wordt de glazen vloer onder je doorschijnend. Hierdoor, krijg je het gevoel dat je boven Rotterdam zweeft.
Deze opwindende ervaring is verrijkt met een lichtshow, geluidseffecten en muziek. Het neemt je mee naar het hoogste punt op 185 meter hoogte. Tijdens deze 7 minuten durende reis, krijg je diepgaand inzicht in de dynamische stad en de gigantische haven. Tenslotte, is de rit met de Euroscoop nog spannender gemaakt door de nieuwe en geavanceerde glazen vloer. Deze vloer kan van mat naar doorschijnend veranderen. Ben je klaar voor dit avontuur?
Een ervaring voor groot en klein!
De Euromast en Euroscoop zijn een fascinerende belevenis voor iedereen. Daarom is het geen wonder dat ze jaarlijks honderdduizenden bezoekers van over de hele wereld aantrekken. Afgelopen jaar is de eerste fase van de vernieuwde Euroscoop onthuld. Daarbij, is er een levendige lichtshow met muziek van DJ Oliver Heldens toegevoegd. Dit heeft de ervaring aanzienlijk verrijkt. De glazen vloer voegt een extra ‘wow-factor’ toe.
Wat meer is, biedt de Euromast een allesomvattende ervaring. Het heeft van alles, van het platform met een panoramisch uitzicht tot de pop-up Rooftop bar (open van 8 juli tot 3 september). Daarmee is het geschikt voor zowel jong als oud. Voor diegenen die de doorschijnende vloer te spannend vinden, is er een eenvoudige oplossing. Met slechts één druk op de knop kunnen ze de vloer weer ondoorzichtig maken.
Over de Euromast
Sinds 1960 is de Euromast een wereldberoemd icoon in Rotterdam. Met een hoogte van 185 meter is het één van de hoogste gebouwen van de stad en biedt het een uniek 360 graden perspectief. Het is meer dan alleen een uitkijkpunt; je kunt culinair genieten in de Brasserie of wakker worden in één van de onlangs gerenoveerde suites op grote hoogte. Met een onlangs geopende koffiebar en conceptstore, en de vernieuwde Euroscoop, is de Euromast de perfecte plek voor een compleet dagje uit. En voor de echte avonturiers is er de mogelijkheid om tussen mei en september 100 meter naar beneden te abseilen vanaf de balustrade op het uitkijkplatform.
Magnicity
De M56-Group, een onafhankelijke exploitant gespecialiseerd in het beheer van toeristische locaties wereldwijd, heeft het commerciële merk Magnicity, een wereldleider in ‘Urban toerisme’. De groep verwelkomt elk jaar meer dan 3 miljoen gasten in locaties als de Montparnasse-toren in Parijs, de Berliner Fernsehturm, de Euromast en 360 Chicago. Alle locaties bevinden zich op toppunten van iconische steden, waardoor bezoekers een prachtig uitzicht over de stad krijgen, gecombineerd met unieke ervaringen die de geschiedenis, kunst en levensstijl van de stad belichten.
Extra info
Paleis Het Loo opent Juniorpaleis
Op ontdekking in kasteel Cannenburch tijdens de zomervakantie
ANWB-Verkiezing “Leukste uitje van Gelderland”
Leer alles over draken tijdens de Kids-Zomerweken op kasteel Hernen
Bronvermelding
© Foto: Euromast